Sztuka Wyboru
Ścieżka forum - jesteś tutaj:FORUMTematy rozmów: Praca & biznesOpakowania
lub Zarejestruj aby założyć posty i tematy.

Opakowania

Otwieram w najbliższym czasie własną markę odzieżową - jako potencjalne klientki doradźcie proszę - czego oczekujecie od opakowania produktu, czy w ogóle zwracacie na nie uwagę lub co przyprawia Was o mdłości...  i podobnie z komunikacją marki - czego od niej oczekujecie? Lubicie oglądać markę zza kulis, czy ten proces kompletnie Was nie interesuje? Jakie treści sprawiają, że stajecie się klientkami marki i śledzicie ją w social media? Może jakieś zagraniczne marki są bliskie Waszemu sercu i lubicie je "podglądać"?
Będę wdzięczna za podzielenie się Waszymi spostrzeżeniami co do polskich marek, stwórzmy listę: DO! & NOT TO DO!

Przy zamówieniach internetowych denerwuje mnie nadprogramowa liczba opakowań wewnątrz. Nie lubię tych foliowanych paczek. Wystarczy w kopercie babelkowej przy małym zamówieniu lub jakieś papierowe opakowanie. Cenię jakość produktu. Jeśli produkt jest dobrej jakości często wracam.

https://www.fingerprint.pl/projektowanie-opakowan/

Daje namiary

Lubię kiedy produkt trafia do mnie ładnie zapakowany w papier lub tekturę. Nie cierpię tych wszystkich folii i niepotrzebnych wypełniaczy za dużego opakowania.   Bardzo ładnie wygląda też pakowanie paragonów w specjalną tekturkę z podziękowaniem za zakupy.

Jeżeli chodzi o  komunikację to bardzo podoba mi się kiedy jestem na bieżąco informowana o statusie mojego zamówienia.

Potrzebujesz opakowań, ekologicznych? Możesz zapoznać się z ofertą biopack, ale nie wiem czy jest to czego szukasz.

Jakiś czas temu uczestniczyłem przy tworzeniu identyfikacji wizualnej niszowej marki odzieżowej. Jednym z założeń projektu było opakowanie i dbałość o każdy szczegół. Projektowana odzież była w 100% naturalna - dlatego postawiliśmy na opakowania tekturowe pochodzące z recyklingu - każde pudełko było z nadrukowanym logotypem oraz adresem strony www. Każdy produkt opakowany był w delikatny biały papier i posiadał naklejkę z logo firmy. Wisienką na torcie był zapach jaki dobraliśmy do marki (unosił się po otwarciu pudełka) oraz spersonalizowany list do Klienta od projektantki.

Także jak widzicie opakowanie produktu jest bardzo istotnym elementem. Klienci kochają kiedy się o nich dba - czują wtedy więź z marką. Dlatego jeśli zależy Wam na wysokiej jakości warto zwrócić się do profesjonalistów. Ja polecam Southpeople agencję reklamową z Dąbrowy Górniczej mają duże doświadczenie i zajefajne pomysły.

 

Warto też pamiętać o tym, by dodawać firmę do katalogów firm jak tutaj https://firmyzabrze.pl/

Opakowanie może być wisienką na torcie całego zamówienia. Lubię pudełka, ale te bardziej ozdobne, nie zwykła tektura. Zamówiłam kiedyś koszulę u Moniki Kamińskiej no i to był sztos pod każdym względem. Nie lubię jeśli w środku są foliowe paczki. Jeśli chodzi o ewentualne wypełniacze to są dostępne takie wyglądające jak te z syntetycznej pianki, ale można je rozpuścić w wodzie i podlać kwiatki. Chciałabym, żeby więcej firm ich używało.

Facebook prywatny Haliny Kozłowskiej
Pinteres Haliny Kozłowskiej