Brak energii i siły po trzydziestce
Cytat z JonasWill data 21 maja 2026, 21:43Cześć wszystkim, mam 37 lat i od kilku miesięcy czuję się totalnie wypalony. Trenuję 4 razy w tygodniu, ale nie mam siły, regeneracja jest tragiczna, przytyłem trochę w pasie, a libido spadło prawie do zera. Rano ledwo wstaję z łóżka. Słyszałem, że to może być niski testosteron. Jestem kompletnie zielony w temacie i nie wiem od czego zacząć. Czy ktoś ma sprawdzone rozwiązanie na takie objawy u faceta w moim wieku? Chętnie poczytam o realnych doświadczeniach
Cześć wszystkim, mam 37 lat i od kilku miesięcy czuję się totalnie wypalony. Trenuję 4 razy w tygodniu, ale nie mam siły, regeneracja jest tragiczna, przytyłem trochę w pasie, a libido spadło prawie do zera. Rano ledwo wstaję z łóżka. Słyszałem, że to może być niski testosteron. Jestem kompletnie zielony w temacie i nie wiem od czego zacząć. Czy ktoś ma sprawdzone rozwiązanie na takie objawy u faceta w moim wieku? Chętnie poczytam o realnych doświadczeniach
Cytat z freidepiter data 21 maja 2026, 21:44Hej, dokładnie tak samo było ze mną w wieku 36 lat – zero drive’u, praca na wysokich obrotach, treningi bez efektów i problemy w sypialni. Po badaniach krwi zdecydowałem się na terapię TRT i to zmieniło wszystko. Preparaty podnoszą testosteron do optymalnego poziomu, dzięki czemu wraca energia, siła, lepsza regeneracja i motywacja do działania. W ciągu 5-6 tygodni czułem się jak nowy człowiek – więcej mięśni, mniej tłuszczu, lepszy nastrój i powrót libido. Zero dramatycznych skutków ubocznych przy prawidłowym stosowaniu. Jeśli jesteś z Warszawy lub okolic, to najwygodniej zamów terapię TRT online Warszawa i wszystko dostaniesz dyskretnie do domu. Ja jestem po 5 miesiącach i nie wyobrażam sobie już powrotu do poprzedniego stanu. Polecam każdemu, kto czuje, że organizm nie daje rady